4.11.2010 г.

Ашколсун

Ето една теза, която подкрепям с две ръце. Не веднъж съм писал за тези проблеми и позицията на Цветанов в случая е напълно адекватна. Надявам се, че вътрешният министър е наясно какви интереси ще засегне. На някой може да му се струва, че всичко това е далеч от големите антикризисни действия и ограничаването на престъпността. Съвсем не е така.
Сега остава само добрите намерения да се реализират ефикасно законодателно и административно.
Все пак оставам силно предпазлив оптимист, докато не се видят реални резултати...

6 коментара:

  1. и аз гласувам :-). търсенето винаги е определяло предлагането. също като на магистралата - мъже не се предлагат, защото ние жените не търсим въпросния продукт :-)))

    ОтговорИзтриване
  2. Да не би, от ДАНС да са се объркали и наместо справка за блогърската ти активност, да са му дали оня доклад, де бе писал преди време? :)

    ОтговорИзтриване
  3. Позицията е хубаво нещо, но и аз ще подкрепя, когато го видя осъществено. Определено декларираните намерения и реалните действия на това правителство са коренно противоположни:(

    ОтговорИзтриване
  4. Aria! Ако не търсехте въпросният продукт, то света да се е свършил, щото инвитрото е отскоро. Все пак мисля, че с напрредъка на технологиите търсенето ще намалява и ще се сведе до минимум :(. Е, поне докато аз съм във фертилна възраст силно се надявам да не се случи да си станете самодостатъчни :)))

    ОтговорИзтриване
  5. valsodar, нямам самочувствието, че някой обръща кой знае какво внимание на моите писаници...

    ОтговорИзтриване
  6. Владимир Иванов, аз за това съм силно предпазлив оптимист :)

    ОтговорИзтриване