9.03.2011 г.

Сед това сме ние...

Че ни направиха духовни кастрати след двадесет години „демокрация“ няма спор. Който не го разбира, да е жив и здрав! Сигурно му е добре...
---------
Кметицата Фандъкова и зам.кметицата - някоя си Бояджийска, намериха решение на проблема с бездомните и домашните кучета - кастрация. Ако си кастрираш кучето  - не плащаш данък. Бах придобивката. Що не пробват първо върху мъжете и синовете си. Тамън ще ги отърват от бая проблеми с такива като тях.
Който не е виждал кастрирана животинка няма да ме разбере. За нашите - човешките, проблеми не са виновни кучетата, котките или зелените човечета.
Не ми пречи, когато разни същества от женски пол си имплантират силикон в гърдите, джуките, задниците и т.н. Не ме засяга и това, че най-желаната пластична операция в момента била за корекция на - ще се изразя по европейски - вагината. Пука ми, че разните „феминистки“ организации твърдят, че мъжете вече не сме нужни и във възпроизводството на вида. Тревожи ме единствено, че толкова много хора имат псхиатрични проблеми, а никой не им обръща внимание. Като се чувстват самотни да си купят вибратори - евтини са, а и проблема с батериите вече е решен...

Няма коментари:

Публикуване на коментар