12.02.2010 г.

Вопъл за...

От няколко дни т.нар. „господари на ефира“ ни занимават с героизма на техният кореспондент във Велико Търново.
Какво виждат зрителите? Някакъв юнак, въоръжен с микрофон и още един с камера, напинят да влязат в чужда собственост и да „вземат“ интервю от човек, който очевидно не желае да бъде сниман и да дава интервюта.
От анонсите става ясно, че - според журналиста и „оплаквания от потърпевши“ човека, с който двата шута-господари се гаврят е виновен в нещо си. Забележете, според журналиста и според „артистите“, а не според съда, примерно!
След жалните вопли и подсмърчания на странните мелези между журналисти и артисти си задавам въпроса: ако някой такъв недовършен дойде и се опита да влезе в двора ми и аз му забия един между очите или пусна кучето да му сдъвче гащите, докато е в тях, ще ли бъда обявен за народен враг, да ме сочат с пръст и да упражняват върху мен бедната си словесност?
Ще, разбира се! Кой съм аз, че да искам Закона да ме защити?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар