13.01.2011 г.

Минетки

Става въпрос за онези лепенчици, с които украсяваме предните стъкла на автомобилите. Аз ги наричам така. Няма нищо общо с известната сексуална практика, а само с горчилката останала от чувството, че съм се минал.
Причината за минавката не е толкоз в мен, а в тати, който можеше да си хвърли семьето другаде из Европата, но... тук могъл, тук ме направил. Аз да му мисля...
Игривите, весели нотки в написаното до тук, идват от прочита на днешната мрежа. Веселба, смехории, закачки... чак хубаво да ти стане! Установих, че ако трябва да се обърне по-сериозно внимание на „некои вапроси“, ще се наложи да наема екип от писачи. Тоя лош материал само глупости прави, а още повече пише...

Ето, чета тук-там, че правителството приело промени в Закона за движение по пътищата. Средно интелигентния гражданин ще разбере, че става въпрос за приети предложения от правителството, които ще внесе за разглеждане в Народното събрание и ако то реши и т.н. Лошото е, че средноинтелигентните май вече на пръсти се броят...

И все пак! Трябва дебело да се подчертае: Правителството, все още, не може да приема закони!

Изчакайте още малко бе, хора! И това ще стане!
Та правителството е взело решение да направи пред НС следното мъдро предложение: като не си премахнал старата минетка и тя е с изтекъл срок „нашият полицай“ да може да ти натресе глоба от 100 до 400 лева! Чувам възмутените възгласи на шофьорите или казано по закон - водачите на МПС. Те започват с дългоросчни пожелания по адрес на родата на правителството и неговите съставни части, които плавно преминават в традиционни каруцарски, пардон - мепесарски псувни.
Защо така бе, хора?! Ми помислете за „нашите полицаи“. Веско Маринов пее, че ни пазят, но мълчи(!), че трябва и да са грамотни. През годината и на новата, и на старата минетка картинката е еднаква. Е, има някакви дупки, но те - „нашите полицаи“ да не са перфоратори? Нещата трябва да са ясни!
Първи случай: На преднтото стъкло НЯМА минетка! Светва пембената лампичка. Нарушител! Няма нито стара, нито нова. Може ли без минетка? Не може! Между 100 и 400 или колкото даде на ръка, но не по-малко от 100.
Втори случай: На предното стъкло, долу в ляво, има САМО ЕДНА минетка. Може и да е нова, може и да е старата. Кой ще се занимава с него. Да върви на майната си.
Трети случай: Има ПОВЕЧЕ ОТ ЕДНА минетки! Дръжте го! Действай като при Първи случай...

Както вървят нещата, в скоро време ще видите и такива йекшъни. Върви си гражданин по улицата; от нищото изскача нашполицай и гороломно ревва:
- Сваляй гащите!
- Ама...
- Нема ама! Сваляй гащите!
- УаааааУ! Нямаш минетка, че имаш право да си жив! 2 000 лв. глоба, нотариалния акт на апартамента или 10 000 лв. „на ръка“.
- Ама... не сте я видял нашполицай, да отворя още малко бузите...
- Хъм! Верно имаш...
- А ти що не си си мил гъза бе, твойта мама! Удвоявам глобата! и т.н.

Преди да решите дали да смръщите леко вежди или да продължите да наблюдавате красотите на света около вас спомнете си, че някога сте рецитирали:


„Аз съм българче и силна
майка мене е родила;
с хубости, блага обилна
мойта родина е мила.

Аз съм българче. Обичам
наште планини зелени,
българин да се наричам -
първа радост е за мене.

Аз съм българче свободно,
в край свободен аз живея,
всичко българско и родно
любя, тача и милея.

Аз съм българче и расна
в дни велики, в славно време,
син съм на земя прекрасна,
син съм на юнашко племе.“

Иван Вазов

С този постинг пожелавам на всички - като благодаря, че ги има - лек и весел приятен ден. Нека ведрите часове прошумолят край вас, оставяйки само прекрасното и така - щастливи и доволни, румени и русички, да дочакате новият ден, който ще ви донесе още по-изискани изживявания и ще ви срещне с още по-стойности и добри хора... Лека нощ!

За другите - не толкоз извисените, имам една другарска препоръка: „Стискай здраво бузите!“, мамка му...

Няма коментари:

Публикуване на коментар