6.01.2009 г.

Ураааааааааааааааааааааа

Уважаеми дами и господа, другари и другарки, и други несретници! Можете да ме поздравите, да ми се възхитите, да ме цитирате, да кажете, че ме познавате от невръстен зародиш, да ме облажите... Каквото решите - в този или избран от вас ред. Защо? - веднага питате вие. - Облажването си е сериозен ритуал, малко преди да ти поникне нимба около междуушието. Защо ли? Защото открих вселенския икономически закон, наречен от мен "Малкият закон на Големия Славунчо"! Той гласи: "Цените на дребно на стоките и услугите за населението не се влияят по никакъв начин от цените на международните пазари на същите стоки и услуги. Цените за населението имат трайна тенденция на растеж." Завиждайте и дерзайте! Но и мислете - може пък и на вас да хрумне нещо :))) П.П. На резонният въпрос - Защо "Малкият закон на Големия Славунчо", а не нещо друго? Веднага отговарям: - За да няма медийни девиации - "Големият закон на Малкия Славунчо" звучи двусмислено... П.П. на П.П. Като се земислих (де да ми се случваше по-често!) реших, че и в двата случая има двусмислие - ех, език ти роден наш, гарниран с буйно подсъзнание! За това, като краен вариант, до който съм достигнал чрез размисъл, с присъщата ми скромност, определям името на закона да е: "Вселенски закон за цените на Славунчо". Така.

Няма коментари:

Публикуване на коментар