24.06.2011 г.

Ден на смеха


Е, днес нещата наистина излизат от контрол. Освен, че времето е тегаво ме налегна и такъв смях..., а с това болно сърце не съм за бурни емоции!
Тук можете да откриете широкия списък на номинираните кандидати на БСП за кметове и президент. Типично за тази партия един интелигентен, но непремълчаващ човек отпада – Костадин Паскалев. Това не е смешно.
От предложените ме шокира името на Зорка Първанова. Другите няма да ги коментирам. Всеки един от тях е способен да загуби „достойно“, дори и не съвсем!
Еклектиката на списъка ме накара и аз да се включа с някои предложения, въпреки че не съм член на БСП или на която и да е друга политическа парадигма.
Мисля, че е недопустимо отсъствието на член от фамилията Живкови в списъка. Това трябва да се поправи! Защо да не включим и Осама – посмъртно, въпреки че той би бил по-подходящ за заместник на Обама... Мислех да конкретизирам, но ме домързя от жегата. За това предлагам: да се „пусне“ в компютъра членската маса на БСП и на случаен принцип – каквото излезе! Кандидатът/ката ще бъдат точно толкова избираеми, колкото ако ги обмислят на всички форуми на всякакви нива. Спестете ни масрафа, господа!
На края искам да поправя „малко“ г-н Данаилов. Никой вече ни ги гледа „малко с усмивка“. Направо си е с много насмешка...

Край! Стига толкова за днес! Отивам да си пия ракията, което трябваше да направя по-рано, ама пустия напън да се изкажеш. Май навлизам във втория (последния) пубертет...

2 коментара:

  1. Хм, наборе, втори пубертет,...второ сефте- няма такъв израз, май, пък за казването, кажи си...
    За избора няма страшно, ще изберем от тримата най-дългия...Без мен, ама все тая..

    ОтговорИзтриване
  2. :) Наборе, то блога е май като дупката от приказката за цар Траян. Някой ще каже, че тук „изреваването“ е публично - така е, ама чуваемостта е същата.
    Старческата деменция нарекох втори пубертет от некои естетични съображения :)))
    А за избора, ако се натрупат повече „без мен“ може и да не е все тая :)

    ОтговорИзтриване