17.06.2011 г.

Анонс

Уважаеми читателю!
Искам отново нескромно да ти обърна внимание върху страничката от блога, наречена „Библиотека“. Там можеш да откриеш ново попълнение, което ангажира вниманието ми през последните дни, а именно Лев Гумильов и неговата „Етногенезисът и биосферата на Земята“.  На пръв поглед - скучно. Нищо драматчно, нищо динамично, нищо, с което да отнемеш от цененото си време...
Да, но не е така! Поне според мен.
Прочетох я „на един дъх“ и мисля пак да я прочета :). Информацията, която съдържа; начина на мислене; начина на представяне на „известни“ неща - всичко това не ми позволи да осмисля напълно прочетеното от първия път. Е, всеки с възможностите си, но - все пак, препоръчвам най-горещо да „хвърлиш“ един поглед. Ако не друго, поне няма да съжаляваш.
Приятно четене!

4 коментара:

  1. Славунчо, от кога не са ме наричали читател, пък да не говорим, че съм драг на някого :)

    Ще я прочета, а ти чел ли си "История на времето"?

    ОтговорИзтриване
  2. :) Че сме сапиенси силно се съмнявам, но до Homo lectios можем да се приближим...
    Сещам се за „Кратка история на времето“ на Хокинг. Нея със сигрност съм я чел, но нищо друго не ми изплува в паметта. Дай автор :)

    ОтговорИзтриване
  3. И двамата автори ми допадат с това, че въпреки интелекта си, а вероятно - тъкмо поради него, не се възприемат като истина от последна инстанция :)

    ОтговорИзтриване