3.12.2010 г.

Буря, буричка, буренце...

Парламента - Народното събрание, демек - отново гъмжи като разбунен кошер. Пак има виновни, невинни, нечули и неразбрали. Народът, от когото властта произтича, но къде отива не се знае, отново въси вежди и глухо дрънчи с клавиатури.
Из медии, кръчми и блогове се върти поредния демократичен цирков етюд: някакви депутати отишли да папат и да лапат нови телефончета през работно време! Въх!
А Вие, Народе какво очаквахте?! Защо не ги поогледахте като ги избирахте? Защо тогава не помислихте? Защо тогава не си казахте „ааа, тоя/тея не стават“?
Сега и да се тресете в титаничен гняв, и да скърцате страшно със зъби файда няма. Щом сте ги избрали ще ги търпите! Добри, лоши - това е...
Пък догодина на общинските и президентските избори внимавайте. Преди да се завирате по тъмни стаички и да пускате пликчета в урнички, мислете!
Паак помислете! И още един път... Ааа, видяхте ли какво измислихте? Не! Подушихте го! Е, другият път повече...

2 коментара:

  1. А аз какво да кажа, дето до сега нито веднъж не съм ходил да гласувам на парламентарни избори. (Тук някой може да се изкуши да попита - защо се оплаквам тогава? Оплаквам се, защото ми вземат данъци. Когато престанат да ми вземат данъци - ще престана и да се оплаквам.) Бях наясно, че само се чудят, как да ме прецакат всичките и не се хванах на ничия въдица. Да, ама какво от това, след като останалите будали продължиха да си вкарват всякаквите там мошеници в парламента? Кога ще се научат ония да се съобразяват с нас, мнозинството, след като всеки път се оставяме да ни преметват толкова лесно?!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също не гласувам. Не защото не ме интересува какво става в България. Точно обратно. Все пак, не е много коректно да учиш вързрастни хора какво да правят. По тази причина за призовавам за размисъл. Решил си да гласуваш? Няма лошо, но преди това хубаво помисли...

    ОтговорИзтриване