12.11.2009 г.

За ситите и за гладните

Поредният идиотизъм тресе световното медийно пространство. Призивът е типичен пример за поставяне на каруцата пред коня, както бе казал онзи, чието име е неприлично да се споменава. Трябва им на тези хора един финансов пицар, пицар-финансист или друга някаква родителска грешка. Много харчат! С парите, които пръскат за дивотии, на 500 човека да помогнат да „стъпят“ на крака ще има несравнимо повече полза от тяхната солидарност, петиции и др. тинтири-минтири. Започвам да мисля, че световният комунизъм е победил там, където най-малко се очакваше... Все пак, не е зле да си спомним, че някъде бе казано: „Дай на човек една риба и той ще е сит днес. Научи един човек да лови риба и той ще е сит цял живот.". И това е първата стъпка. По-важно е да се променят обществените, политическите и икономическите отношения така, че подобни унизителни за всяко човешко същество състояния да станат невъзможни, но... май още е много рано.

4 коментара:

  1. От ООН освен удари в празното пространство какво друго да се очаква?!

    ОтговорИзтриване
  2. Станах на години, когато някои неща - поне, би трябвало да започнат да ми се изясняват, но... не би. Та такова „неясно петно“ все още ми е ООН и някои други „световни“ организации.

    ОтговорИзтриване
  3. Едно време един бивш министър каза: "Ега ти и държавата, дето аз ѝ бях министър". Аз пък казвам: "Ега ти и организацията, дето Либия ѝ председателстваше Комисията по правата на човека!"

    ОтговорИзтриване
  4. За голямо съжаление си прав.

    ОтговорИзтриване